Friday, June 15, 2007

lima tahun- kali pertama (bab 4)

Cuma satu perkataan boleh menggambarkan (aku tahu ada satu perkataan lain yang lebih sesuai kan?) keadaan aku ini sekarang. Hanya satu sahaja. Itu pun kerana tidak banyak masa lagi tinggal untuk aku mengulangkaji peperiksaanku yang akan melanda esok petang. Aku benar-benar sudah bosan dengan apa yang sedang diulangkajikan. Terlalu banyak fakta perlu diingati. Malah, apa yang aku sedang belajari ini jauh lebih bosan and mengelirukan berbanding dengan sajarah tingkatan 4 & 5. Benar. Engkau tidak percaya?

Ohya. Satu perkataan. Tidak ada perkataan lain yang lebih sesuai lagi.

Satu perkataan.

STRES!

Kena mandi sekarang...
(93 patah perkataan)

4 comments:

evyBevy~ said...

LOL...

LEON,
I don't know why you blog in BM of all languages.
BUT
You're the funniest THING ever.

Haha.
:)

Anonymous said...

Haiz..shouldn't write it in malay..cause some ppl dont know how to read in MALAY!!! ARGH!!..Lol

yataolong said...

~evybevy: coz aku a malaysian...duh..and it's LIONG

~may: yea, jus to be fair...coz SOME PEOPLE cant read chinese(i want to write '*cough* someone *cough*' but then i'll coughing the whole post...too much ppl)...sorry...lol

lamomok said...

LOL... your BM become so damn bad already... But still better than mine...